Vertrouwen is een van de uitgangspunten van Gana Adviesgroep.
Vertrouwen is essentieel bij het bieden van zekerheid. Uit diverse onderzoeken blijkt echter dat een kleine groep klanten dit vertrouwen misbruikt door fraude te plegen. Tegelijkertijd blijkt uit dezelfde onderzoeken dat klanten van mening zijn dat verzekeringsfraude harder moet worden aangepakt. Wat verstaan wij eigenlijk onder fraude? Onder consumentenfraude wordt verstaan: het misbruik maken van een verzekeringsproduct of dienst door de verzekeringnemer, verzekerde of, bij levens- en sommenverzekeringen, de begunstigde, om een prestatie te verkrijgen waarop men geen recht heeft.
Een aantal voorbeelden van fraude:
Hoe sporen wij fraude op?
U bent goed verzekerd bij Gana Adviesgroep.
Via uw premie betaalt u mee aan het fraudegedrag van anderen. Dit willen we natuurlijk voorkomen. Daarom doen wij aan fraudebestrijding.
Groesbeekseweg 23
6524 CL Nijmegen
T 024 - 323 3532
F 024 - 323 4038
E-mail Algemeen: info@gana.nl
E-mail Schade: schade@gana.nl
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
08:30 uur - 17:00 uur
08:30 uur - 17:00 uur
08:30 uur - 17:00 uur
08:30 uur - 17:00 uur
08:30 uur - 17:00 uur
Of na telefonische afspraak.